Hammarby sjöstad

Idag har varit sjukt muppig.
Alltså på många vis.
Fick åka med teamets stekare xD
Han kollar sig i spegeln i VARJE hiss och fixar frillan med wax eller gelé VARJE morgon >_<
Å sen snackar han såå mycket slang/invandrarsvenska fast han kan ju prata ren svenska, han bara driver.
Jag har fått en massa fraser av honom från idag =(((((
Aja.
Handdatorerna var fucked up så vi gjorde som på den gamla goda tiden.
Skrev upp allting på papper. Helt sjukt.
Så efter lastningen så sket vi i att försöka lära mig någonting. Vi körde på som svin.
Var nära att krocka 3ggr.
"Man är aldrig nära förrns det händer!" PFFFT!

Sen lunchade jag med Chiefen för ett åkeri här i stan. Han bjöd mig på thai-buffé. AWESOMEEEE!
Sen fick vi hjälpa en kille och levererade typ allt som fanns i globen centrum.
(vi kör i hammarby sjöstad, så lite fel område typ)
Efter jobbet fick jag ett påskägg av mitt företag =)
Och sen lite gym och storhandling.

Fick ett samtal om att jag skulle skaffa husförsäkring idag.
NU REDAN?
Skojjarom eller?
Jag har inte ens fått ett bestämt tillträdesdatum! xD
Störtskönt alltså. Haha.

Dessutom så tror jag att Posten hatar mig.
Helt generellt alltså.
Jag skulle öppna ytterdörrn idag, som jag brukar i jobbet, med foten typ. Men slant och fick dörren på armen, FITTA vad ont det gjorde! Fick värsta röda märket och snart är det ett blåmärke. Snyggo.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0