Gullmars

Whaaaaaaaaaaat?
Vad hände idag?
Så här många läsare har jag inte haft på evigheter! :D
Och alla har bara kikat 1 gång på varje IP:adress, så det är extra coolt!
=)))

Ni vet ju att jag är inne på min första fasta anställning. Ascoolt. Men jag är, som jag säger, en ettårare. Så jag sa upp mig idag =(
Vääärsta söt min chef var och sa massa bra och snälla saker!
Han sa bl.a att jag var varmt välkommen tillbaka om det sket sig med det nya jobbet ^^
So, there U go, jag har ett nytt jobb!
Det känns faktiskt riktigt bra, det ska bli skönt.
Jag ska jobba järnet nu sista tiden på Pooooowsten!
För jag antar att jag kommer få skit. Som fan.
Men den som lever får se....

Jag vill börja packa nu nu nu nu nu nu! :D

Igår när jag kom hem såg jag 4 bananlådor som var staplade mellan soffan o fåtöljen.
Bra tänkte jag, då har min karl tagit hem några... Fast kanske lite tidigt...?
Sen när jag kollade på vitrinskåpet så såg jag att det fattas en massa grejer, sen kollade jag närmare på bananlådorna - de är fyllda!
Alltså antingen har han kastat grejer som JAG vill ha kvar, och fyllt lådorna med skit. Eller så har han redan börjat packa!
Sötnos!

Idag var najz.
Killen jag åker med sa också upp sig idag :P
Och vi hade typ 50min över så vi tänkte fara ner till bryggan och sätta oss å chilla en stund, när vi är på väg dit så dör bilen!
Fatta vad kaos!
Vi kastade in grejerna i en annan postbil och jag åkte med den chauffören och fortsatte vårt jobb.
Hahahahahahaha... Så klockrent!
ALLTID händer något, VARJE dag!

Imorn kommer granntösen med sin karl och ska kika på vår lägenhet =)
Jag hoppas verkligen att de vill ta över den!

Wiiiihuuuu.

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Vad är det för jobb du har fått??

KRAM

2011-04-21 @ 19:21:37
URL: http://carrolinea82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0