facebook

Visst berättade jag om när jag körde på posten i Södertälje och när jag kom hem hade en mupp addat mig på facebook - det var en postennisse?
Eller vänta, han hade inte addat mig utan bara skrivit till mig och vi chattade en stund. Typ.
Iallafall.
Now it happened AGAIN!
Jag är fett poppis =)))))
Haha.
Jag skulle ju få en rookie från mitt företag idag.
Men ändrades i sista sekund typ.
En snubbe i mitt team hade dock fått en rookie från AP.
Vid lunchen snackar vi lite och han säger: Men då har jag ju addat dig på facebooK!
Jag typ: huh? va? Whooooot?
Är det så man gör nu förtin?
Han sa att han ville kika så att han inte såg ut som en virrpanna idag, och kunde känna igen mig kanske =)
Haha, lite sött ändå. Men jag mindes ju ingen okänd dude som hade addat mig på facebook, så visade han mig bilden på bruden han hade addat. Och det var ju lite fel =)
Tänka sig, det finns fler som heter som jag! Fast stavar lite annorlunda.

Woopwoop!
Jag och D har pratat en massa om renoveringsshit och kollat priser på nödvändiga och onödvändiga grejer vi vill ha i den möjliga kåken.
Typ växthus för tio papp, utebadtunna för förtio papp, dränering av källargrunden från tio papp, renovering av skorsten femtio papp etc etc.

Mwhahahaha!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0