Brenda lee - bigelow 6-200

Idag var jag lite klantarsel.
Mwhahaha.
Klämde lillfingret i skåpsdörren.
Jajajaja tänkte jag, det dunkade lite, men det skulle säkert gå över.
Lillfingret.
Kikade på fingret, fick en konstig, äcklig känsla. Hud på 10-15mm hade trasats upp och det var massa bloooooooood =( (såg ut som typ ett skärsår, fast det dunkade som FAN!)
Jag fick ett plåster av kunden jag var hos och körde vidare.
Alltså helvete vad det dunkade i fingret, helt otroligt.
Men jag glömde bort det efter ett tag.
Man kan ju inte gå och tänka på att det gör ont hela jävla tiden liksom.
Sen hittade vårt skyddsombud mig och gav mig näåstan en avhyvling.
Haha, nej inte direkt, men även om det bara var litet så skulle jag rapportera det.
Nu när jag har tagit bort plåstret ser det riiiiiiiktigt äckligt ut!
Jag tror att jag INTE diggar blod.

Aja, vårt skyddsombud iaf. Han var störtskön. Vi stod och snackade jättelänge och när han fick veta att jag sitter på ett C-körkort gick det inte att få stopp på honom, jag fick absolut inte undanhålla den  infon för nissarna på kontoret! För jag skulle säkert behövas i sommar!
AAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHHHHH!
Det var ju DÄRFÖR typ som jag ville sitta å köra paket, så jag kunde få köra samma sak och inte hoppa en dag hit eller en dag dit.

Imorn börjar budgivningen på kåken =)))
HÅLL ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR OSS!!!


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0