Älvsjö

Idag var totaaaaaalt kaos xD
Fast sjukt mysigt kaos.
Jag kom in till transport, fick höra att jag skulle åka med, som igår.
Chillerill.
Går ner och hälsar på alla chaufförer, sen får jag besked om att jag ska vara extrabil på Södermalm, yeahh fan vad NICE tänkte jag.
Hjälpte till på golvet en stund, sen hämtade jag en bil och fick veta att jag inte behövdes längre :O
Då var det tydligen en snubbe som skulle in till sjukan pga skadad höft.
MEN han hade lastat klart bilen och stod och la grejerna i körordning.
Alltså det gick sjukt snabbt och sen satt jag där. Med karta. Helt galet.
52 stopp.
Det gick sjukt bra för att vara första gången jag ens kör i de områdena!
Sen lite kaos med bilbyten och sånt. = övertid ;D

Jag är såååååååååååååååååååååååå slut i kroppen nu alltså!
Jag har ont i överallt! t.o.m fingrarna!

Så jag tänkte mig lite matlagning, sen dusch, sen sovtajm.
Jag har gäspat konstant sen fyra-snåret :O

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0