4-4-11

Redan fjärde april.
Vår ute.
Jag har lagt vinterkängorna på hyllan, så nu får våren FAN ta å stanna ^^

Tog hem min bebis-bil i helgen.
FAN VAD AWESOME!
Kan inte med ord beskriva hur mycket jag har längtat!
Men kan ärligt säga att jag nästan fick orgasm av å köra på motorvägen.
Me <3 White Pearl
Ahhh, varje gång jag ser skymten av henne blir jag alldeles varm och glad och får vääääärsta leendet på läpparna!
(Känns som att jag har skrivit detta förut xD)

Har en arbetskollega som är sjukt lik en barndomsvän till mig.
Och jag kommer på mig själv med att förväxla dem ibland.
Haha!
Idag stod vi på parkeringen ett gäng och snackade i evigheter typ.
Awsooooooooooooome.

Sen kom jag hem och fick se att min karl har gått lös med dammsugaren!
Allting som låg på golvet ligger nu i sängen, fotöljen står i våningssängen, dammsugaren är isärplockad i molekyler...
Hahahahahahahahahahaha <3

Å sen var jag och storhandlade lite.
Halva vagnen blev frukt & grönt, 1/4 kött och 1/4 annat, typ mejerier.

GISSA OM KYLSKÅPET ÄR FULLT?!??!?!!!
Och frysen...

Jaja. Nog med svammel.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0