Västerås

FY fan alltså, hade jag vart duktig så hade jag fått köra till västerås på jobbet.
Men jag hade tur och fick lite andra körningar i stan istället.
Innan jobbet idag drog jag med mig min pojkvän till Skärholmen och kikade på kläder och skor.
Sen käkade vi på kina/sushi och jag insåg att jag typ äter sushi i genomsnitt en gång i veckan >_<
Det blev en bolero/kofta och ett linne som fick följa med mig hem :)
Ska nog tillbaka i helgen när det är rea och köpa mig ett par skor. Antingen låga pumps eller svarta ballerina med låg klack.

Såg en bur, fylld till magen på mig ungefär, med jacky chokladmousse på jobbet idag!
INTE DÅLIGT SUGEN MAN BLIR DÅ ELLER!?!?!?!?!?

FÖrkylningen är fortfarande kvar, dock inte i näsan utan i halsen. Skulle vela haft tvärt om för då skulle jag kunnat smyg-börja med tränandet igen.
Menmen, shit happens.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0