Utgång.

Jag var så helvetes sugen på att gå ut igår, och i onsdags. Men icke sa nicke.
Och idag är jag inte ett dugg sugen.
Eller ptja, någon får gärna övertala mig.
Igår var min pojkvän ut med några polare.
Jag var nog inte orolig, men jag kunde fan inte sova. Tror att jag var för pigg/speedad.
Har inte tagit sömntabletterna på över en vecka och jag hade inte en endaste tanke på att använda dem igår :S
VARFÖR?!?!??!?!?!?!?!? :(
Aja, hade precis somnat så får jag ett sms av pojkvännen vid halv 4-snåre där det står att han sover hos polarn. Great, då fick jag ju nada pix nothing när det gäller sömn.
Upp fem.
Det var bara att bita ihop och dra sitt strå till stacken.
Jag var faktiskt otroligt glad för vad jag förväntade mig, men jag har ju slutat med förväntningar.. trodde jag...
Bah...
Jag räknade felparkerade bilar, typ sånna som står mitt i en rondell eller längs motorvägen med varningsblinkers och grejjer :P
På väg till arlanda från Sthlm såg jag 6 st ;)
SKILLAT!
Och en helvetes massa civilare mot arlanda, tydligen bombhot. Spännande.
Stod snutar i vartenda rondellhelvete.

Back to zhe subject, min pojkvän hade det ganska bra på krogen tydligen, han blev INTE utkastad, var nära på dock. Och han hamnade inte i bråk, duktig kis =)
Dock blev det väl lite för mycket alkohol på efterfesten ;)
Jag fick hämta honom efter jobbet, han var bara seg - ingen bakfylla.
...För den fick jag!
Har så nedrans ont i huvudet och min kropp är alldeles tung och bajs.
Jag borde ha tagit en powernap efter jobbet, men jag tog en dusch och sen en red bull.
Funderar på om jag ska gå o lägga mig, klockan sju en ung kväll?
Eller öppna en Monster och hålla ut i tre timmar till........

Jag har iallafall insett att mitt jobb är en nål i en höstack, jag ska göra allt jag kan för att hålla i det!
I går truckade jag nån timme först, sen vart det ut och köra i stan, lite söder och centrum och stureplan. 4 stopp.
In, tjattra lite med nissarna, äta mat, sen vänta på nästa leverans.
Splitta på körningarna, vi var två chaufförer på två rundor.
Den andra nissen kände bättre till gamla stan än mig och det var mycket sånt i den körningen, så jag fick den andra! Smart va? ;)
Den innebar ett stopp i bromma, ett i drottningholm och sist meninte minst NYNÄSHAMN!
AHWMAAAAAAAAAAAAAAAAAJGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD SÅ JÄVLA HELVETES UNDERBART!!!!!
17 mil - smack - tjugo i tio var jag tillbaka på kvällen och det var bara att parkera lastbilen och säga trevlig helg till arbetskamraterna.
Ni förstår nog inte hur underbart det är att få en sån körning, jag ÄLSKAR att köra till nynäshamn! Särskilt på kvällen när man får jobba med hel och halvlyset. Särskilt när man ligger "först i kön", det gjorde jag hela vägen dit och hem. Särskilt nu när de bygge rom så jävligt och vägen går kringelkrok.
Aaaaaaaaaawesome =D

Det blir nog att traska till lilla affärn nu och köpa sig något att smaska på.
Jag är sugen på glass.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0