Torktumlare

Har jag nämnt att jag ogillar begreppet tvättstuga? Att man delar några maskiner med jättemånga människor, att man måste boka en tid minst 2 dagar i förväg, att man JÄMT måste plocka undan/städa efter en annans skit.
Ptja, jag kanske är lite bortskämd med att ha tvättmaskin och tumlare hemma.
Men jag står ut, biter ihop.
Några dagar sedan när jag bara hade en torktumlare kvar och stod o vek tvätt knackade det på dörren, då ville hon som hade tiden efter mig börja lite tidigare och "låna" några maskiner.
Hon bad om att få låna EN, men tog över hela jävla tvättstugan och började såpa golvet, jag vettefaan alltså....
Idag när jag skulle gå in i tvättstugan för att börja tvätta så hör jag ett ljud, Hmmmm.. Undra om det är torktumlaren?
Yesbox, med tvätt i. Idioter. Har du tid till klockan 10 så ska dina grejer vara borta prick klockan tio!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag blir det att låta lastbilen stå på jobbet =)
Jag ska vara inne och trucka. Det innebär även att jag börjar 15min senare; slutar 23.00.
Lite drygt kanske, men whatthehell.

Jag och min pojkvän har glott på thailandsresor som ena tokar!
Jag blir lite små-stressad över att ju längre vi väntar med att köpa en resa så blir det dyrare >_<
Och det är jag som har lovat att betala :*
Fast man kan ju tänka såhär också, om inte jag betalar så blir det ingen resa, då får jag åka själv? Då kanske jag kan lägga lite mer pengar på att få det bra, rätt tid, och så får jag ju med mig min pojkvän ;D
Nä, det ska bli awesome att fara iväg. På ett eller annat sätt så åker vi nog i vinter.
Har precis talat med ett flygbolag och preliminär-bokat en resa som ligger INOM min budget. Väntar dock svar från ett par flygbolag som sägs ska vara billigare...
Hoppas att vi kan fixa resan idag redan.

Nu dags att fixa tvätt.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0