jul/nyår

Då var resan bokad och betald.
Thailand <3
Jag har varit såå sugen på att åka flygplan, fast jag är lite flygrädd. Jag är mest rädd för starten och landningen.
Ett tips, skaffa aldrig en pojkvän som är flygmekaniker!

Vi åker den 27 dec och sambon tycker att det är lite tidigt, han får inte vara så mycket med barnen och det är vår tur att ha barnen i jul.
Jag erbjöd mig att stanna hemma med dem några dagar före julafton när han är på jobbet, om det funkar för honom/deras mamma/skolan och sånt.
Det känns faktiskt bra.

Han har även jagat upp mig mitt i natten, en lördag.... Pffft....
Han och gänget har anordnat laglig drifting/konbana strax efter Södertälje idag.
Jag kände att jag vill inte stressa, och jag vill få i mig min frukost, så jag åker en stund efter dem.
Det blir inte många bilar, tre volvos och tre nissaaan ;D
Kommer bli jäkligt najs att se, för här kommer man mycket närmare än om man e på ett flygfält eller nåt.
Jag har väl titeln: hobbyfotograf/brandsläckarhållare. xD
Tidningen kommer och kollar också!
Awesome ;)
En lokalblasa, men ändå...

Kanske dags att brumma dit nu.
Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0