I'll kill you and your dreams tonight.

Man kan ju bli arg för mindre...
Har jag nämnt att jag ogillar uppsala, visst?

Jag trodde att jag skulle känna mig som en alien på syrrans möhippa, men det gick helt OK faktiskt.
Fick höra lite pinsamheter om mig själv med, när man var mindre =)

Hur lär man sig att ge fan i å säga för mycket/fel saker?

I fredags for jag och Sambons äldsta dotter och handlade. Supermysigt. Hon babblade på som faan om allt möjligt!
Sen skulle vi plocka godis, hon fck plocka och jag sa att jag ville ha lite fler fizzy-flaskor, för de tycker jag om.
Då sa hon: Ja, för vi måste ju plocka godis till hela familjen!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHWE!!!
Å när vi kom hem så fortsatte hon att babbla och skulle vara med och hjälpa till, så jävla mysigt.

Det blev ca 1kg godis och det som var kvar när jag kom hem idag vid lunch var ca 12 godisbitar.
ETT KILOGRAM och en ostbågspåse har mupparna käkat upp. Wow.

Jag kom på mig själv med att sitta och muta min bil när jag körde hem från uppsala.
"Snälla, snälla, bara håll ut i några mil till!"
"Jag kan köpa nya backspeglar åt dig, vill du det? Bara du inte dör förrns vi kommer hem till parkeringen..."
"Ska jag snabba på med fronten också när vi ändå håller på? Det är väl klart att du vill ha en front, det är minst lika pinsamt för mig som för dig, bebis..."
"Jag hoppas att du förstår att en ny generator är dyyyyyr, så du blir tacksam när jag byter ut din trasiga..."

Blir troligtvis en thailandresa i vinter. Hoppas att allt går som planerat.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0