Biggest loser Swe

Jag både garvar och gråter när jag ser det där programmet.
Patetiskt.
Fast vad har jag att säga om patetiska saker?
-"Det är inte mitt fel att jag tröståt när jag var 10 år, jag hade inget val." sa en deltagare.
Det lär du ju haft eftersom du valde att stoppa i dig mat?
Fan, skaffa dig lite självdiciplin om du vill ändra på dig för fan.
Jag var mobbad, kanske fortfarande är, men jag satte mig faktiskt inte i ett hörn och stoppade i mig mat.
Jag gjorde någonting åt saken. Vissa gånger funkade det, andra inte.

Jag har förträngt, men blivit påminnd av mina syskon att jag ville banta när jag var i 10-års åldern.
Konstigt? Jag trodde att jag var mobbad för att jag var fet.
Bantade jag?
Nej.
Några år senare blev jag vegetarian.
Inte fan ändrades min kropp för det. Jag kände mig friskare. Var inte friskare.

Att gå ner i vikt är som att sluta med ett beroende.
Vill du verkligen så GE DIG FAN PÅ'T!
Vill du verkligen, så FINNS INGA UNDANFLYKTER!

Jag fick en tanke, att mitt dåliga immunförsvar, mina ständiga förylningar - är mitt problem.
Förkyld en gång i månaden, hemma en dag i månaden pga förkylning, det blir bara en veckas träning i månaden.
Pga mina fittförkylningar.
Funkar det kanske att ta bort halsmandlarna?
Jag ska kika lite på det där.
Jag har nog inte bra skäl till att bara göra en operation sådär.
Men sen vet jag ju inte om och hur det funkar.

Bara en tanke än så länge...

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

10? Jag tror snarare du var 7-8...



Förresten, dina förkylningar e de sen du har flyttat till Stockholm? Jag känner mig typ konstant sjuk sen jag flyttade hit, tror de e luften eller nått. Man borde eg bo ute på "landet" eller iaf inte nära en väg där de typ kör hur många bilar som helst på en dag.



Men men de blir kanske bättre =)

kram

2010-09-16 @ 14:38:51
URL: http://carrolinea82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0