Teenage mutant ninja turtles!

Jag kliver in på Donken mitt i natten, tjejen i kassan har en kund och så fort hon får syn på mig börjar hon fnittra kan inte hålla sig. Stackars kunden som inte såg mig :)
Jag säger min order, sen kommer en snubbe och säger: Det är ju bra att du är grön INNAN du kommer hit iaf ;D
FYI, fuck donken men det var mitt i natten och jag var hungrig och behövde SNABB energi.
FYI, donken @ stora wäsby.

Jag glömde bort ett par gånger att jag var helgrön, jag glömde bort den supersnygga kudden/skölden som jag hade på ryggen. Jag tänker ju inte på att det kanske är jobbigt att ha en konversation med mig och ha ögonkontakt med mig, just för att jag är grön och det är lätt att garva åt ;)

Nu hoppar jag lite i nu och dåtid men aja...
Det var så skööööööööööönt att sova hemma inatt!

Min pojkvän är sååå töntig <3
Han har kikat på en massa anime i flera veckor nu. Och är jättebesviken över slutet. Alltså JÄTTEbesviken :P

Jag kom på mig själv med att gå o småäta gullök och vitlöksbitar... Hur normalt är det?
Vi har en massa vindruvor som ligger framme, men nejnej jag tar en skiva lök istället!

Jag längtar efter måndag. Dra till gymmet och få jobba lite igen.
Me like eftermiddagsveckorna <3


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0