Studenten.

Alltså jag som trodde att jag gillade Stockholm just för att jag inte skulle träffa på en massa uppsalafolk.
Nu är det väl en chans på typ 100 att jag gör det.
Idag var den ettan.
Käkade på Brunnby med två arbetskamrater och kände igen ett firmanamn som stod på ryggen på ett par snubbar.
Det var ju klasskompisen från sista året på gymnasiet =)
Fan va skoj!
Han trodde att jag hade flyttat till Örebro, shit alltså :P
Direkt därefter dyker "seven nation army" upp på radion - SAMMANTRÄFFANDE!
Låten vi sjöng å skrek på studenten, låten jag förknippar med studenten. Fan, jag fick ju stipendium på studenten =)
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
Saknar tiden som fan.
Men det går inte att jämföra med nu. Absolut inte.
Saknar tiden, men jag vill inte gå tillbaka. Nuet är också superduperbra.

"Hej busfrön."
"Vi är inga busfrön!"
"MIN annso!" *kraaaaaaaaaaam*
- Så jävla söta höner min sambo har (=
De tyckte att min bil var gullig. Colten alltså. Kanske för att D sa att hon hade varit rosa innan.

Hela dagen idag har jag haft överskottsenergi.
Jag har gått runt och dansat, larvat mig, skämtat, skrattat på jobbet. Pratat med okända människor, varit mega-trevlig, sagt "trevlig helg!" till alla jag har mött typ.
En byggarbetssnubbe stod ivägen för mig med sin bil, han varkade lite seg men jag var trevlig och bad honom snällt att flytta på sig, sen kom jag förbi och han kikade så jag inte slog i backspeglarna.
Hur ska jag bättre förklara?
Idag har varit dunder, jag har varit på topp. Gett 100% hela tiden.
Det är sånna här dagar som jag lever på. Uppmärksamheten och alla leenden man får mottaga.

Jag ska jobba imorn.
Köra grönsaker.
Jag ska ha en rookie med mig
En brud!
SOVMORGON! :D :D :D :D :D
Alltså, jag har en halvtimmes sovmorgon plus att jag kan sova i lastbilen när hon kör ;)
Awezooooooooooooome =))))

Nu har jag hicka för femtioelfte gången idag.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0