Storbonden Jansson



Jag har uträttat sjukt mycket ärenden idag.
Har en del kvar dock me jag orkar verkligen inte.
Alltså jag hatar att jobba förmiddagar.
Har jag sagt det?
Jag är så sjukt jävla trött att jag inte ens orkar äta mat.
Jag tvingar mig själv att hålla mig vaken för att inte sova så länge att jag vaknar ikväll och är klarvaken.
That shit happens all the time -_c
Fast här har vi en hake - om jag inte lagar mat så blir det ingen matlåda imorn och då måste jag köpa och det kostar mer pengar.

Jag skulle köpt nya torkarblad och tvättat fönstrena på Colten, men det går inte.
Jag vägrar gå ut mer idag.

Postlåda?
Jag har nog inte sett en enda postlåda i Stockholm!
Tänk om vi har en vid parkeringen och jag inte har märkt det?
Jag måste hitta en postlåda imorn.

Matlagning var det.
Pusshejs.

Ps, mupparna på klippet är mina polare från ghettot Storvreta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0