Sista tiden.

Jag har ju inte skrivit något vettigt på ett bra tag.
Jobbet flyter på.
Syrran har gift sig och det var superkul att vara brudtärna.
Hade med mig min sambo och han var jättefin =)
Syrran lyckades helt klart med bordsplaceringarna på middagen.
Mycket skratt trots lite gråt.

Jag for och köpte mig en ny bil (vinterbil). Jag måste komma på ett ruskigt bra namn på henne när hon är fädiglackad! Kanske får jag på Hondans vinterhjul, och herredjävlar vilken räser det kommer bli då!
Lovar att lägga upp för och efterbilder när jag tar hem henne =)

Skulle gått på krogen igår, fan vad peppad jag var i typ en vecka. Men när jag väl kom till skott var jag för trött.
I hate it.

Jag tänker köra mitt race.
Jag vägrar bli sårad.
Jag hade "en dålig dag", berättade för de på jobbet som jag inte vill såra - att jag hade en dålig dag. Jag blev arg för minsta lilla. Försökte hålla humöret uppe. Det funkade ju liksom när jag var ute och körde, helt ensam. Men när jag var inne på terminalen och jobbade så kan man inte vara en ensamvarg...
What happens?
Jo jag fick psykbryt för att en snubbe trodde att jag sket i å säga hejdå till honom när jag inte förstod att han sa hejdå till MIG.
Då blir han skitsur på mig i 3 dagar?
Hallå? Jag sa faktiskt att jag hade en SÅN dag....
SÅ jag hade en anledning till att bli grinig ;)
Ptja, han sa nästan förlåt, på sitt sett. Och allt blev bra igen.
Jag körde mitt race då. Det var inte jag som skulle säga förlåt utan han.
Principer.

Igår höll jag på att inte komma ut ur en galleria.
Körde in till lastkajen, skulle upp i en av 3 hissar för att leverera.
Hissarna var bredvid varandra men det fanns olika knappar i dem.
1 hiss fanns det 1,2,3,4,5 och de andra 2 hissarna fanns det 1a,1b,2a,2b,3,4,5.
Åkte igenom alla våningar i alla hissarna men hittade inte våningen jag kom ifrån!
Frågade en tjej men hon visste inte.
Paranoia, ja.
Bestämde mig för att följa exit-skyltarna, kom då upp i gallerian, fick gå ut och runt för att komma till lastbilen.
Fy FAN alltså vad läskigt det var.
Smala gångar med asmånga dörrar utan text på och grejer.

Vi kommar fara runt riktigt mycket på thailandsresan =)
Bangkok - Phuket - Krabi - Khao lak - Bangkok
Och kanske phi phi och lite mer.
Kommer bli wonderful.

Nu är det dags för matlagning.
Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0