Nötskal



Åååååh vad jag älskade den här serien när jag var liten!
Sååå nostalgi att höra introt (:

Jag undrar, hur FAN orkade man pallra sig upp på mornarna, gå i skolan och sen vara uppe till småtimmarna? varenda natt?
Jag pallar knappt vara uppe 12 timmar nu för tiden... Nja...
Gick upp sju imorse och jag är sjukt trött. Blev så fast i att hitta introt @ speed racer så jag glömde bort att jag ville sova. Om jag blundar i 2 sekunder så kommer jag garanterat somna.

Jag har tänkt och tänkt på hur jag ska predika om att alkohol är bajs.
Men jag har för mig att jag redan har skrivit ett sådant inlägg, så jag kan stryka under att jag ogillar rusdrycken. Och förstår mig inte på folk som inte kan hantera den.
Hur svårt är det egentligen att ge fan i att dricka mer är man börjar känna sig konstig?
Eller så är det bara jag som inte gillar den där konstiga känslan, alla andra kanske blir glada av dä...
För alla som har varit fulla lär veta att man blir inte mer "glad"/full/salongsberusad, av att dricka mer alkohol. Det blir bara värre. Och fel.

Idag har Jennifer namnsdag.
Jag tänker på dig varje dag, hun <3
Du var en ängel här på jorden, och nu en riktig ängel.
Du är på en bättre plats helt enkelt.
RIP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0