Norsborg

För första gången på 7 månader hände någonting skumt/scary.
I tisdags eller måndags hände detta: (klockan fem på morgonen)
Jag går till bilen, hör fotsteg bakom mig och vänder mig snabbt om för att kika så det inte är en skummis.
Lång, smal kille.
När jag var på uppfarten till parkeringen så säger han "ursäkta" till mig, ganska lågt och försiktigt, och jag hörde inte riktigt så jag trodde att han pratade med sig själv...
Hör på hans fotsteg att han går snabbare, jag vänder mig om, han säger: Ursäkta mig, ska du iväg?
Jag: Jaa..........
Han: Kan jag få skjuts av dig till stora vägen bara?
Jag: Njaeeeeeej..........
Han: Jo men snälla, polisen är efter mig!
Jag: Njaeeej alltså jag har en massa däck i bilen så det får inte plats nån mer än jag...
Han: Men snuten har spårhundar! Snälla!
Jag sa åt honom att gå genom skogen, han avvek.
Dock så gick han "runt" min parkering, och jag var skitskraj för att han skulle klubba ner mig och sno min bil.
Jag skrapade rutorna fort och slarvigt som fan, hoppade in å låste och väntade på att fläkten skulle ta bort resten av isen.
Han kom inte tillbaka.

Idag skulle jag tanka, trött och djävlig efter jobbet. Så funkar inte mitt kort.
Jag svär halvtyst för mig själv, försöker igen, samma sak. Smäller igen tanklocket, drar upp förardörren istället för att ta det lugnt, ser att alla på tankstationen glor aaaaaaaaaaaaasmycket på mig >_<
Jag fattar inte vad det är för fel, varför funkar inte mitt kort? Det är ju sprillans nytt och pengar på för fan!!!
Måste ändå åka å handla, då kan jag försöka igen.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0