Moonshine



Jag letade å letade efter denna på Dutub, hade ingen aning om vilka som gjort den, kunde bara refrängen och låtnamnet "duuuuh", det är ju typ samma... hihi...

Den är asskön iallafall, så lyssna på ni =)

Idag var najz. Vi fick köra en lastbil som jag aldrig har suttit i förut. M som var min rookie fick bråka med växlarna, stackarn var ju van med ny volvo så fick hon köra gammal sketen scania ;)
"Du lär dig!"
Vi hade grymt bra teamwork, var klara prick klockan 13 med parkering och lämnat in nycklar och sånt shit. Jag stannade kvar och tjötade lite och handlade frukt å grönt.
Fick med mig en galiamelon och minisparris som jag tänkte lyxa till nåt med sen i veckan.
Jag har varit sugen på "hemmagjord" sparris i evigheter!

Såg nyss en vrålskön rulle på tv med grabbarna "Kickin' it old school" - rekommenderas starkt till dem med skön/sjuk humor!

Jag har syndat, druckit närmare en liter Shark (svingod energidryck).
"Vad gör man inte för att vända tillbaka på dygnet?!"
Nej, jag lovar att skärpa mig hädanefter.

Ska på ett gympass i veckan med en av mina chefer på grönsakshallen, det kommer nog trigga mig lite =)

Här går jag och tror att saker i mitt liv/ mitt liv inte kan bli bättre, så i slutet av dagen känns det så sjukt mycket bättre än dagen innan.
Vart tar toppen slut lliksom?
Vart kommer karma bita mig för att jag har haft såååå många bra dagar på sista tiden?
Vem kommer bli sårad?

Bahh.... Pusshejs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0