Helgen.



Det är nästan pinsamt att lyssna på volbeat i högtalarna nu efer konserten.
Live var så sjukt mycket bättre!
Fast höjdpunkterna för mig var nästan förbanden och garderobskön efter konserten ;)
Jag såg så sjukt dåligt på Volbeat så det blev lite tråkigt.
Och i kön till garderoben såg jag en tatuering jag kände igen, försökte se tjejen som klädde i den och koppla vars jag hade sett henne/dem förut.
Utanför så fick jag läge att fråga.
Hon kollade väldigt skumt på mig eftersom att jag, en okänd kvinna kände till hennes för och efternamn.
Jag förklarade att det var mig hon sålde den mattsvarta tvåförtifemman med röda draken på huven, till.
Vi pratade lite om den, hon var suuupersnäll!
Och vi pratade lite om annat med. Sa sen att det var trevligt att ses och hejdå.

Jag har typ drömt, funderat, dagdrömt snarare... Om denna situation. Visste att hon bodde i Solna, så varje gång jag har kört där har jag funderat på hur det "kommer vara" om jag träffar på henne. Vad vi kommer säga, om jag kommer känna igen henne/ hon känna igen mig. Om hon skulle uppskatta mötet, vi hade/har ju trots allt någonting gemensamt =)

När jag kom hem halv 3 på natten och ville berätta om min kväll för sambon så var han tvungen att avbryta mig och säga: Tyst! om du fortsätter prata så blir jag ju pigg!
Haha stackarn =)) Jag hade ju såå mycket att berätta om kvällen! =)

Ungarna bakade sjukt många och stora kanelbullar. Jättegoda. Frysen är full av bullar nu >_<
Alla fick inte plats så några ska vi skicka med dem till deras mamma.

Snartsnartsnartsnaaaaaaaaaaaaart så får jag min nya biiiiiil :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Jag längtar sååååååååå mycket!
En vän som är intresserad av japanska bilar tror att det är en lite kraftigare motor i den bilen faktiskt. typ "snik-sportmodell" Fast vardagsbil. Äsch. Den får gärna vara på 80hk för mig lika som 180 ;)
Jag längtar iaf.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0