Cannibal Corpse

Awesome. Jag är awesome.
Traskar omkring på jobbet runt sextiden på morgonen, (jag tänkte heeela vägen till jobbet att NU DJÄVLAR ska jag ta i ännu bättre än igår!) ptja, får syn på en okänd snubbe som står pch pratar med en trucknisse. Båda kollar på mig. Jag försöker se vad det står för företag på snubbens kläder - ingenting.
FAN en till rookie?
Trucknissen säger endast: här är din kollega, du får ta hand om honom.
Riiiiiight, skooooj... Fan jag som ville ta i idag, så får jag gå runt och slappa typ.
Nja, han var ganska lättlärd så jag fick dra mitt strå till stacken och jobba lite ^^
Det var både skönt och inte att han var där. Han ska tydligen vara hos oss resten av veckan eller nå liknande.
(Mitt jobb är ingenting som man lär sig på en dag direkt. Det är svåra saker att förklara, saker som är ologiska osv.)

Det känns som att jag har skrikit mycket idag :O
När jag skulle öppna ytterdörren på jobbet så "försvann" den, jag skrek, han som öppnade dörren på andra sidan skrek. Jag sa förlåt. Han fortsatte in chockad. >_<
Vad FAN är det att skrika om egentligen? Jävlar vilka nerver jag har!!!

Ajuste. En av chaufförerna fick för sig att snurra omkring med mig som man kan göra med barn.
JAG SOM HATAR SÅNT!!!!!!!!!!!
Där skrek jag väl en del också......

Appropå chaufförer...
Vi är 3 kvinnliga chaufförer @ my work.
Förutom de som kör bil och släp då, men de struntar vi i just nu.
Alltså jag, min skiftkompis och en inhyrd.
Den sistnämnda gjorde tydligen sin sista dag hos oss idag.
Jag hoppas verkligen att det bara var "hot" och hon får komma tillbaka.
Hon hade försovit sig ett par gånger för mycket.
Fy satan vad tråkigt om vi blev en kvinna färre!

Som alla förmiddagsonsdagar så e jag ensam hemma hela kvällen.
Jag tänkte ta mig i kragen och dels vara vaken, sen göra värsta brakmiddagen.
Skaldjur och potatis med smoothie till efterrätt ^^
Frågan är bara hur man tillagar skiten, men det blir säkert bra. Ska kika runt lite först.

Jag tror att jag är allergisk mot folk som bara skryter. Fan man kan ju inte föra en normal konversation med en sån människa!
Men jag skryter ju? Mjo fast inte konstant. Inte för skrytandets skull, mer för att få uppmärksamhet och diskussioner.

Det här är sån skit jag lyssnar på i bilen när jag kör numera.
Jag undrar om man vågar stoppa i en skiva i lastbilen? Nja, jag tror att mina kollegor som kör den och "råkar" starta skivan kommer dö ;)
<3

Make them suffer är inte den bästa låten av dessa, om någon är intresserad av att lyssna mer så rekommenderar jag I will kill you och Hammer smashed face.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0