Snö

Idag var jag och min sambo på polisstationen...
Vi skulle fixa nya pass ;)
Tydligen så är mitt gamla fortfarande giltigt - tills vårat utresedatum! WTF liksom!
Så det blev lite strul, men det löser sig.
Pass med fingeravtryck, sjukt. Inga öron längre alltså.

Sen hade polarn kört ned i ett dike, mwhahaha det såg ut som om de var tecknat, eller på tv. Rakt ner i diket med fronten, nästan så att bakhjulen inte nuddade vägen :P
När vi precis anlände så kom en brandbil - WTF?
Då hade nån som kört förbi ringt brandkåren.
Grabbarna gick fram till dem och pratade lite, tydligen så tyckte de att vi klarade oss själva, eftersom de var för upptagna för att hjälpa oss.
VILKEN JÄVLA RÄDDNING VA!?
Det slog lite gnistor och var en JÄVLA massa avgaser, men det gick.
Grabbarna fick inte nog av det där, nej de skulle fara ut till en parkeringsplats som deras förening brukar hyra - och busa av sig med några fler vänner.
Barnrumpor alltså! >_<
Fast de kör ju med förnuft - bara en bil "på plan" och sånt stuff.

Jag har varit skum idag.
Övertrött, överentusiastisk, haft överskottsenergi - typ "gått på reservtanken" hela dagen. Skumt helt enkelt.
Jag och en av trucknissarna har utvecklat en ganska sjuk humor, vi skriker åt varandra? Vi "gnager" på varandra? Alltså man skulle kunna tro att vi fet-fightas fast vi lägger jämt till ett litet skratt på slutet.
Störtskönt.
Imorgon är det fredag och det känns lite tråkigt faktiskt.
Det ser ut som att det blir en lugn helg med barnen, inget jobb (men får se imorn, det kanske dyker upp nåt) och inga planeringar alls. Though, ungarna lär ju göra liv i luckan nu när det är snö ute.
Kanske boka tvättstugan så man kan torka deras kläder snabbt i torkskåp?



Kanske försöka att få lite mer än 5-5,5 timmar sömn inatt för imorn vill jag ge järnet!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0