Minne som en guldfisk.

Wohooow, jag är vaken! Klockan är tio över nio på kvällen!!!
Tog en powernap på en kvart vid femtiden......
Tog precis mina sömnpiller (naturläkemedel) som faktiskt verkar funka, till en viss del.
Att få mer än 5,5 timmars sömn kan jag ju helt glömma =(
Jag kanske bara är pigg just nu för att jag är övertrött. That shit happens all the time.
Jag saknar lite tiden då det var helt OK att vara övertrött och skita i att sova, bara för att man kunde.
Då det var coolt att vara vaken fler timmar i sträck än alla andra. Vad klarade jag? 38 timmar? ;)

I hate this. Jag glömmer bort ALLT!
Jag glömde bort tvätten, jag glömde att ringa chefen, jag har glömt att ta reda på lite grejer inför Thailand.
Jävlaförmiddagsveckor...

Ni som orkar räkna, det har tagit mig 15min att skriva detta inlägg.
HAHA!
Det får bli en bild istället för ett dutubklipp.
Ganska precis innan jag flyttade hit.
Liiiiten jag vaar!!! :O
.
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Sömnlös

Du kommer alltid att vara liten sunshine

2010-11-23 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0