Ludvika.

Nyss hemkommen från Dalarna.
Fan va lite snö vi har här i Stockholm, fan kan vi inte ha lika mkt snö som i Dalarna för?
Det känns så sjukt onödigt att ha dubbdäck när det knappt är kallt ute ens...

Besviken.
Besviken, igen, å igen å igen. Jag fick åka ensam. Helt jävla ensam med min gps och de nybrända cdskivorna med Slipknot, korn och cannibal corpse <3
Helt jävla ensam i min egna lilla värld. Visst, det var skoj med "nya" vägar, så länge det var ljust ute.
Sen slutade min vänstra spolare att fungera och då vart det bara jobbigt när det var mörkt ute.
Men, vi kom hem hela ;)
Hotade sambon me att han skulle få gå hem när vi var i gröndal, så han fick köra den sista biten istället för mig. ÅÅÅÅÅÅÅH VAD SKÖNT DET VAR, jag frös som en stucken gris om fötterna!

Ptja, då har man träffat en av hans långväga vänner.
Det var kul som fan att "busa" med bilen i halkan på de stora vägarna, stackars pojkarna som låg bakom mig trodde väl att jag var full eller nåt ;P

Imorn är det söndag och sen måndag och jobb igen =D
Hoppas söndagen går fort!

Min favvolåt av Slipknot ^^


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0