"lönefredag"

Jag fick äntligen köra lite på jobbet idag.
Körde stenhårt från 05:30-07:00 inne i terminalen först.
Köer och åter köer - jag fick en styrning ut på ekerö och åt helvete.
Då fick jag lite tid till att tänka.
Denna jäva hjärna som måste tänka så mycket!
Blev 45min övertid sen halvsov jag framför tvn när jag kom hem. Hatar när daniel och ungarna springer in i lägenheten och skriker och har sig - fan man blir nästan skrämd till döds!

Jag vill skriva nåt, en särskild sak. Men jag vill inte erkänna det, jag vill inte diskutera det, jag vill inte bekräfta det, jag vill inte att det ska vara sant. Om jag skriver skiten så kommer det bli tydligare för mig, jag vill inte.
Min kropp och hjärna kämpar som fan med å försöka att inte grubbla på't.

Planen var att fara på gymmet en sväng ikväll, men jag är fan för slut för det.
Gissa om jag kommer dö minst femhundra gånger i helgen - JAG HAR JU INGET ATT GÖRA!!!!!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0