Kermit

Jag drömde en små-skum grej.
Jag födde en groda!
Den var lite större än ett vanligt spädbarn, och jättegrön! >_<
Det var helt lugnt med mig, jag tänkte att det var självklart att min sambos pojk-kromosomer var grod-kromosomer.
Haha...
Helt plötsligt var jag sjuksköterska/barnmorska och skojjade med alla patienter som skulle föda, och tog upp min groda och chockade mammorna istället för att visa deras nyfödda unge.
Ojojojoj så skoj jag hade! XD

Sist ungarna var här så hade de fått tag i ett rejält gäng med vattenballonger (!)
Några hällde de vatten i och var ute med, har ingen aning om vad de gjorde med dem men.
Resten blåste de upp (skittungt!) och lade i skålar, hängde upp i snören vid sängarna. De rufsade till håret med ballongerna så de skulle fastna i taket och på väggen.
När man kom hem på söndagen och kunde pusta ut så var hela sovdelen i lägenheten fylld av ballonger och leksaksspindlar.
Skitkul :P
Min sambo tyckte att det verkade kul att skrämma mig genom att smälla ett antal ballonger ganska nära mitt ansikte.
Det var ju en bra idé. Inte ett dugg grinig man blir när ballongerna smäller så att det gör ont?
När man försöker ge igen genom att kleta disk-skum i ansiktet på honom blir han skitgrinig!
VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA RÄTTVISA?!?!?
Som tur är så har han smällt strax över hälften av ballongerna, så jag får väl stå ut med smällandet i en vecka till........

Nja, jag får väl leva med att både han och jag är enormt envisa, och han ger sig aldrig. Men i ett förhållande ska man ju ge och ta, så jag får vänta tills han gör likadant...

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0