Idag.

Idag vill jag:
Slå sönder allt i lägenheten som har med datorer och tv-apparater att göra, även telefoner.
Flytta till ett hus med en stor trädgård.
Träna.
Vara ensam.

Det är nog bara en sån dag idag. Tiden går sakta och det finns ingenting att göra.
Eller jo.
Vi ska äta lite lunch strax, sen far min sambo till garaget och jag tänkte dammsuga och våttorka lägenheten. Sen är det dags för bilträff.

Jag fick ett tips av en arbetskamrat, att ha färsk ingefära i teet/kaffet, mot förkylning.
Det var sjukt äckligt och jättestarkt att slicka på ingefäran....
Men jag har väl haft tur, nu kan jag andas genom näsan och det är bara "lite" förkylning kvar, om det fortsätter så så borde jag kunna träna igen på tisdag.



Det känns enformigt i min blogg, jag skriver samma saker om och om igen.
Sen närmar ju sig en förmiddagsvecka, så inläggen kommer väl silas ut lite.
Tycker ni att det är enformiga inlägg?


Såååå klockren film.
Torkel i knipa - om man har SJUK humor ^^
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0