I got pied on!

American pie eller Den där mary på tv, vad väljer man?
Blev det första alternativet =)

Jag och min karl tog första sprutan för Hepatit A och B idag.
Jag var sprallig som vanligt när det gäller nålar. Fy fan.
Är fortfarande öm!
Det gör inte direkt ont, men känns skumt.
Gillar INTE känslan!
Sköterskan sa att jag fick välja arm hon skulle sticka i, vilken jävla tur att jag valde vänster eftersom jag är högerhänt!
Det har inte varit lätt att köra manuell bil inte.
Jag kommer inte kunna sova på armen! NOOOOOOOOOES!
Det är synd om mig.
Sprutor, stora nålar, nej tack.
Jag minns hur uppspelt jag var för å sätta in p-stavarna.
Riiiktigt läskigt. En tjock nål som ska in under huden.
Brrrrrrrrr....
Men att tatuera sig - wow!
Och skalpeller är ju värst.
Höll ju på att svimma när hon tog ut min p-stav.
Jag undrar om man kan knäcka den, får man en överdos då? Blir man gravid?

Enough pladder.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0