I forgot something!

Det jag i själva verket skulle skriva om, vad ett litet inlägg om mig och min sambo :P
Ingen av oss två är nog så värst toffliga förutom när vi är med varandra.
Vi har fått höra ett fleeeeeeeeeeeeeertal gånger att vi är som ett gift par - redan!
Men ingen av oss har problem med att åka ifrån den andre.
Vi bråkar inte för att den ene inte gör som den andre vill, sånna saker.
Vi gullegullar inte med att köpa presenter till varandra.
Men, vi gör typ allting tillsammans!
Han skulle fara upp till garaget för att byta ett däck som det var punka på och hämta lite grejer.
Han frågade om jag skulle följa med, då satt han å väntade på att jag skulle bli klar så att jag kunde följa (=
Det är gulligt.
Och en vän trodde att jag inte skulle följa med på Cinderella-resan bara för att HAN inte kunde.
Mwhahaha SÅ toffliga är vi inte ;)
Men, det är så skönt, och mysigt.
Om jag bara ska köpa lite motorolja på biltema eller nåt så följer han med. (kanske beror på att han är frälst i den affärn, men ändå ;)

Den senaste veckan har han inte visat så mycket kärlek, det blir så när vi jobbar förmiddag och båda är trötta och sega, men den där lilla gesten visar väl ganska självklart att han vill umgås med mig, han gillar att vara med mig.
Bara en timme innan han frågade mig så klagade han på att jag var grinig som somnade framför tvn :P

...Vad är det med tjejer och bekräftelse!?!?!
Jag är så less på att vi behöver det jämt å ständigt!
Bah...
Pusshejs-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0