Fredag

Idag är det fredag och jag är förkyld. Inte pepp.
Men jag klarar mig.
Dagen kommer säkert gå fort som faaaaaaaaaan :O
Sen är det imorn och då ska jag och grabbsen ut på mini-roadtrip.
DET är jag pepp inför, vi ska till Dalarna <3
Jag kanske hinner ta en sväng förbi Falun och träffa en gammal vän.
För jag har ju ett eget liv, egen bil och bor i ett fritt land ;)
Varför har jag aldrig gjort det förut?
Så många gånger som jag har känt att jag bara vill fortsätta köra på motorvägen tills bensinen tar slut, istället för att svänga av vid Uppsalaavfarten.
Bara köra och köra, i min ensamhet, se hur resten av Sverige ser ut (mer än det som sitter i nacken på mig!)
Alltså jag har ju varit norrut innan, men det är annorlunda nu.

Nej nu, jag har skrivit så många meningar, börjat på så många ämnen men genast raderat dem.
Det finns inte tid just nu för en av mina predikningar ;)
Hoppas att min svågar kommer ihåg oss och tar hem lite frukt i helgen (=

NU är det dags. Pusshejs.
.

Kommentarer
Postat av: caroline

Vilken fin bild :)



Du vad sägs om lite glögg å grejer den 11 dec eller kommer du stanna i Uppsala över helgen?

Lars ska iväg på julbord då med jobbet

kram

2010-11-20 @ 22:23:23
URL: http://carrolinea82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0