Flesch

Igår, eller inatt skrev jag ju något om att jag hade cuttat av halva mitt finger?
Guess what - jag klantade mig!
Så typ halva skinnbiten revs upp, plåstren jag satte på ville BARA av igen.
Sen satt jag och hade lit edötid i lastbilen - vad gör jag? Jo river bort HELA skinnbiten.
Fast jag hade lite tur, för under det döda skinnet så hade huden läkt så pass mycket att det inte började blöda =)
Skinnbiten satt väl fast med endast lite var, eller nåt.
I början såg det sjukt mysko ut, en grop i mitt finger liksom.
Men nu har det fått läka mer och börjar kännas som ett normalt finger.
Undrar om de här groparna som gör ett fingeravtryck kommer komma tillbaka på den där lilla biten - det gör de inte va?
Vi ska ju lämna fingeravtryck när vi gör de nya passen, sjukt tycker jag. Och jag funderade lite på om jag hade "tillräckliga" fingermönster xD
Fast det lär jag ju ha!
Annars får de väl ta mina fotavtryck ;)

Angående bitchen - jag har inte fått se så mycket av na idag, jag har bett på mina bara knän om att få körningar hit och dit hela dagen =)
Jag hoppas att hon förstår att det inte är värt att bråka med mig *mwhahaha*

Ååååååååååååh.
På hemvägen så märkte jag att jag hade typ samma körstil som min sambo.
Ryckigt och mycket gas.
JAG STARTADE PÅ TVÅAN!
Alltså det var kul att köra så, som ett svin fast det var så halt så det såg nog ut som att jag tog det lugnt!
Taaaahaaahaaa *asg*

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0