04:43

Nej, jag har inte inte gått o lagt mig, fan, för tidigt för smartigheter...
Tidig uppstigning.

Ta fram det bästa humör du har när morgonsolen går opp! (8)

Jag satsar på att vara glad och pigg de första timmarna på jobbet, det är de timmarna som är värst och man träffar flest folk samtidigt.
Det gler leenden iaf ;)
Så jag har börjat gå upp tidigare för att ha mer tid på mig. Sitter hellre å dödar tid än att inte ha nån tid på mig alls.

Jag är inte pepp på att gå till jobbet.
Jag har grubblat mig igenom incidenter, hur ska jag göra, bete mig med bitchen.
Inte kul.

För bara om du tänker så, det här är roligt, det måste gå. Ta fram ditt sjungande hej - TJOHEJ! (8)

Synd att jag inte kan mer av den trudeluren, för isåfall skulle jag sjunga den vaaaaaaarje morgon @ work ;)
Nu är det dags.
Önska mig lycka till.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0