00:37

Vafan en fredagskväll ju...
Då får man vara uppe sent.
Vi ska fara hemifrån vid åttahundra timmar imorgon.
Taaahaaahaaa >_<
Och jag får med mig Beata i bilen =)
Har inte träffat den kvinnan på länge!
Just nu sitter jag och fixar lite blandskivor (som jag behöver annars med!)

Idag har varit minst sagt skum.
Jag vet inte hur man bättre förklarar't.
Inget har gått bra, men allt har gått OK.
Jag klämde handen och fick en mindre blodblåsa.
Körningarna var väl inte världens gulligaste, men det vart inge strul heller.
Skumt helt enkelt.
Vi har inhyrda från ett annat bemanningsföretag, två st snillen.
Det är så jävla härligt att ha snillen på ett lager!
Som det går att konversera med!
Men pinsammaste var ju idag när jag skulle upp i fikarummet, varför vet jag inte.
Det är en trappa upp och dörren är precis där trappan slutar.
Jag kikar snabbt upp för det var nån som gick ut genom dörren.
Jag ser att det är den ena inhyrda.
Jag säger: Hej! Så det är SÅ du ser ut civilklädd! Treevligt!
Och min blick är fäst på hans skor, HANS SKOR!
Han hade vanliga kängor som var beige.
Vafan liksom?
Han tyckte nog inte att det var lika pinsamt som jag tyckte. Fast det var nog inte så pinsamt, bara occward.
Haha...

Åh, det ska bli så grymt skönt att få babbla en massa skit med B imorrn, få flumma av mig.
Awesome.

När jag skulle ta fram all min musik som låg på den externa hårddisken så kröp det i nyfiken-nerven. Vad fanns det för skojjiga bilder som jag inte har kikat på på över 7 månader?
Dåligt val annso, riktigt dåligt att kolla igenom alla bilder, alla filer.
Det är stuff på 27 GIG med minnen, konversationer, dagböcker och skit från mina tre senaste förhållanden. Å alla tre höll i ca 2 år, alltså skit från TVÅTUSEN FYRA!
Bilder från när jag bar kläder som jag INTE kommer i nu, bilder på moments som jag trodde att jag hade glömt..
Kasta hårddisken kanske? =O
Nejmen nångång måste man väl ta sig igenom det förflutna.

Appropå kläder, om jag skulle gå igenom min garderob (som jag faktiskt rensade när jag flyttade hit!) Så skulle jag säkert kasta halva, om jag skulle kasta alla kläder som jag inte kommer i just nu.
Men jag ska ju gå ner de där få kilona så att jag kan bära dem igen, åh mina favvojeans!
Å slipper köpa nya kläder, fan det känns som att jag köper mammakläder när jag provar kläder med storlek S och M.....

Jag kan bjuda på en charmig bild från när jag renoverar en båt. (inte själv!) (UTAN TUNGPIERCING!)
Fluks
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0