Tattooes





Alltså förlåt, jag är helt enkelt såld på 90-talets musik :P

Jag grubblade på tatueringar, och har kommit på en jäääääävla massa bra idéer!
Som jag vill göra nu! Nu nu nunu!
Innan ville jag bara ha på ryggen, so far so good.
Men sen ville jag ha på baksida av överarmar, inte säker på de tatueringarna än.
Å sen kom jag på att jag vill dölja mina bristningar på höfterna med tatueringar. Jag älskar de 2 som kommer sitta där redan nu alltså.
Och nu insåg jag att jag vill ha något på mina ben också.
Det kommer inte bli någon tatuering förrns i vinter tidigast, å jag vågar definitivt inte börja på ryggtavlan än, nej det är jag för feg för.
Så nästa tatuering blir nog dessa på benen. Kan säga att det har med motorer å göra :*

De som jag funderade på baksida av överarmarna kanske jag väntar läääänge till, dels för att jag inte är säker på att jag vill ha de jag tänkt mig hela livet. Plus att när jag får barn så kanske jag vill ha deras födelsedatum där, det känns som ett bra ställe. Jag vill nog inte ha några tatueringar på underarmarna, men vem vet när jag är där?

När jag tänker tillbaka på hur jag kände inför tatueringar när jag var i yngre tonåren - så förstår jag inte alls hur jag hamnade här. Men det är väl som folk säger, man kan inte sluta på bara en tatuering ;)

Min allra allra första tanke på tatuering var ju några små tecken vid byxlinningen.
Gissa hur glad jag är att jag inte gjorde dem? Tecknen kommer jag nog baka in i ryggtavlan, men placeringen!
Jag skulle ju tröttnat sååååå fort på dem!
Jag vill INTE ha några tatueringar på mage/bröst eller underarmar. Låren är jag också osäker på.
Ansiktet och övriga halsen är också off limit.

För er som inte gillade Musiken däruppe *pekar* så kommer lite annat här, känns ganska pinsamt att jag kan texterna utantill ;)




Nu är det dags att laga lite mawt.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0