Sverige

Jag har ju en tatuering i nacken, det är konturerna av vårt land. Plus gotland å öland ;)

På seven eleven säger den mörkhyade killen i kassan: Jag beundrar din tatuering du har i nacken!
Wow, någon vågar säga nåt om den! :D
Sen vad gjorde det om jag såg ut som stryk när jag gick in där, hade motorolja över hela kroppen, var svettig å blöt.
Vi diskuterade om den och båda tyckte att den var tråkig, men när han fick höra anledningen så gick han med på att det var en bra tattoo =)
Jag älskar den fortfarande. Menar att den är tråkig som tatuering, men den betyder mycket för mig.

Nu ska jag kladda på lite smink och sen traska iväg till T-banan å fara till storstan :D
Har fortfarande inte sån stor pejl på vars vi kan gå. Har Götgatan 15, Debaser medis och Vapiano på lur. Men vi får se vars våra ben tar oss :P

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0