Smsraggarn2

I söndags så lade jag ju upp konversationen mellan mig och smsraggarn.
Igårkväll fick jag ett MMS!
På honom när han låg i badkaret.
Plus att han hade skrivit något i stil med: Tja vad gör du nu då? Mvh sms raggaren.
Alltså neeeeeeeej!!!!!!!!!!
Vem tror han att han är?
Vad tror han om mig egentligen?
Och det var som jag trodde, han var skitful och såg inte svensk ut.
Men nu vet jag åtminstone vilken taxibil jag ska köra på ;)
*skämt åsido*

Hade en underbar konversation med en av nissarna som jobbar extra, idag.
En bil var försead så egentligen kunde jag gå hem vid 8, men jag stannade kvar och kacklade och väntade, för det KUNDE ju ha kommit något budat eller fanvetjag.
Det gjordere inte iallafall.
Men den här extrakillen, det var hans sista dag idag. Imorn börjar han jobba med massa tråkiga saker som papper :P
Och vi pratade om verkligen allt.
Det sista han sa var att han skulle säga några VÄL valda, goda ord till chiefen på fyllan, för då jävlar skulle jag bli fastanställd :P
Haha...

Jag har fått såå sjuka leveransställen idag så det är inte sant!
Först hämta TRETTIO femkilospåsar med pasta för att köra ut till en kund. Sextio kilo pasta liksom. Sjukt.
Sen in å lasta någorlunda najs grejer.
När jag kom in å det var dags för lunch fick jag agera expressbud och köra en liten burk med inlagda körsbär, det jag fick som leveransadress var: porslinsfabriken på rörstrandsgatan. Yeah. Lätt match. Körde rörstrandsgatan i sakta fart upp å ner 2 ggr, sen fick vi tag i en nisse som hade rätt nummer. Då gick det bra.
Tog fan en timme för den där lilla jävla burken xD
Sen in å lasta om, jag käkade på vägen. Då fick jag fara runt heeeeeeeela jävla sthlm. Grönalund - skeppsholmen - vasastan - söder.
Nio mil på tio stopp. Ganska bra ändå.

Bah, nu orkar jag inte skriva mer.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0