Olagliga.

Crx vs 940

Det behövdes en bil till i stegen i söndags och arrangörerna kom fram till min bebis!
Jag sa att om min pojkvän vågade/ville köra så fick han det (=
Å så blev det också.
Jag kan ju inte köra för fem öre. Rullande start kanske funkar, men jag är verkligen asdålig!
(Försöker träna vid typ stående start i trafiklysen å upp till gällande hastighet.)
Fick finbesök av Uppsala också :D
Ena killen kallas för Sebbe, och jag lyckades få en kille från jobbet som också heter Sebbe, dit.
Det roligaste var ju när vi var påväg in i bilarna och jag skriker på Ua-Sebbe och jag hör att den andra skriker: JAAAAAA?!?
Tihihii så fel det kan bli ibland (=
Men han var inte grinig på jobbet idag för det!
Goodie.

Min förkylning är inte påväg bort alls. Hata.
Tvärtom dessvärre.

Idag låg jag på min pojkväns baklucka på bilen och halvsov i solen, wonderful.
Hoppas att jag får vara inne å jobba typ hela veckan, är inte ett dugg sugen på att köra!

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0