Nykär

Ni vet den där känslan, när man är nykär?
Man får lust att städa dygnet runt och man hinner med sååå mycket och inget är dåligt. Typ.
Den känslan fick jag igår.
Min pojkvän for till Södertälje på racemöte och jag fick ta hand om ungarna.
Gå med dem till affären, laga mat åt dem, och mitt i allt fick jag för mig att storstäda!
Och jag var så glad när han kom hem! (=

Jag hade tänkt stanna i uppsala från igår till måndag, men imorse när jag vaknade saknade jag min pojkvän och det kändes inte värt alls att vara kvar, så jag åkte hem. =))))))

Sen satt jag och funderade på det här med delad vårdnad...
Jag tänkte att jag var min pojkväns barns mamma.
Kom fram till att jag skulle inte vela dela mina barn med mitt ex, ska jag ha barn så ska pappan till dem leva med mig resten av mitt liv - jag är nog inte stark nog att vara ensamstående.
Men hur mycket kan man styra sånt?
Jag kan ju försöka bidra genom att försöka å inte bli gravid så tidigt :P

Inte så värst passande men jag pallar inte hitta någon bra låt.
Texten är asmysig.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0