Fixåtrix

De va en jävla babyboom detta år :O
Approå babyboom så var jag ju igår å bytte preventivmedel, fy fan.
Höll på att svimma när hon cuttade i mig TRE fjuttiga millimeter sa hon att hon skar!
(btw, har nytt tangetbord så skit i stavfel...)
Det höll precis på att svartna till å jag hörde att hon sa att de var klart, jag kämpade och hon fällde ner britsen så jag fick blod till huvudet - riktgt äckligt!
Så tejpade hon å la bandage på.
Jag fick ligga där uppåner när honhöll på å skrev recept åt mig.
"Du ska inte ha lite vatten?"
"Nejdå det är nog ingen fara, jag känner mig bättre nu."
"Säker? Du ser jättejätteblek ut i ansiktet....."
Jag sprang å hämtade mina jävla plåster å sen hämta en subwaymacka å lite läsk så satte jag mig i solen utanför flemingsbergs centrum =)

Har fått finkörningar typ hela veckan.
Skitmysigt med landsväg med min lilla fjuttlastbil =)

Appropå babyboom...
Stod å pratade med en av chaufförerna idag om mitt besök hos barnmorskan.
Jag: ptja, det räcker väl med de barnen som vi har redan.
Han: Mäh, din  bebis är ju större än min!
(WTF liksom? Vem är bebis?)
Han: Ja, din lastbil är större än min!
XD

Det här med preventivmedelsplåster kan ju gå o ta sig, jag kommer säkert också bli gravid inom 3 månader.
*suck*
Satte på mitt första plåster igår och det har redan lossnat till hälften.
Har inte pallat duscha än, så jag har inte bytt än. Ska göra det efter maten som är klar strax hade jag tänkt.
Men jag ska ge det ett försök på 3 månader iallafall.
Om det inte funkar så blir det väl att stoppa i en stav till, fy fan, jag kommer vara såååååå nervös för det!

Äh.
Det är ju inte intressant att läsa om sånt.

Har nog inget annat intressant å skriva om, så det får bli det.
Pusshejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0