dålig dag.

Igår kikade jag vad jag fick i lön.
Helt jävla sanslöst - jag har inte jobbat ett SKIT extra och fick typ lika mycket som förra månaden ;)
Plus löneförhöjning nästa månad.
Så det blev IKEA idag och köpa lite smått å gott.
Skulle handla för 80 spänn men blev ett tusen åttio :S
Blev ett nytt dubbelsängstäcke med 2 påslakanset, 1 nytt lakan, 1 spejsat rivjärn och 2 rullar frost som vi ska sätta på fönstrena i vardagsrummet.

Idag var ingen kul dag att jobba. Vaknade kanske på fel sida, sov kanske lite för dåligt.
De gick inte som jag ville iaf.
Bröt halft ihop och fick hålla mig vaken genom att käka godis och dricka burn.
Magkänslan sa att om jag inte ramlade ner från lyften å bröt nacken skulle jag somna vid ratten och köra ner i diket typ.
Typ alltså.
När jag kom till första färjan så hade jag lite dötid och tog en kvarts powernap som gjorde susen!
Lite glada ord från en av truckisarna plus glada kunder gjorde mig gott.
Och jag fick åka 3 st färjor för första gången! Med tung lastbil dessutom!
Det var najz.

När vi kom hem så traskade vi till pizzerian och hämtade mat.
Efter det så spökade min kropp riktigt ordentligt, jag blev svimfärdig och magen kändes skitkonstig så det fick bli att ligga med fötterna högt en stund.
Pojkvännen somnade på soffan och jag somnade jag med.
Haha >_<
Efter tuppluren på kanske en timme började jag glo på tv och nu väckte jag killen med mitt tangentknapprande.

Jag MÅSTE sluta med tupplurar mitt på dagen! Det är ju på natten man ska sova!!!
Nä, tacka vet jag att jobba kväll.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0