Bilträff

Den här snubben gjorde min dag alltså.
Jag skiter i om jag har missuppfattat konversationen eller skriver elaka saker, men jag vet att minst hälften av er därute kommer asgarva åt det här, så jag måste lägga upp precis vad han å jag skrev.
xD

Det började såhär att jag och två volvosar åkte på motorvägen mot stan för att fixa lite å tvätta bilarna.
Som vanligt såg vi lite bilar som ville rejsa, bah alltså.
När vi kommer fram till garaget så får jag ett sms av ett okänt, för mig nummer. Inte dolt.

Han: Hej du var det du som körde vita hondan  du var riktigt fin kram
Jag: Ö va? Åkte du s60 eller m3an?
Han: M3 cab.
Jag: Kom till Södertälje?
Han: Vad dåra jag är på söder .vem är bilen din eller din killes! Vad händer där då
(Märk hur han använder punkt och utropstecken, samt mellanslag före punkt xD plus ordkombinationerna?!?)
Jag: Min honda. Träff där.
Han: Okej din bil var fin byggt själv ?skicka en bild på dig gumman o bilen .
(igen, punkterna EFTER mellanslagen, shit alltså...)
(jag körde bil då så jag svarade inte)
Han: Skick nu fan gumman
(seriöst, gumman? vad gör man när man skick? Här började jag bli lite irriterad på nissen.)
Jag: Men du har ju redan sett oss.
Han: Ja men vill ju se mer as er ju gumman.är det race i dag eller ? Skicka bild nu .hur gammal är du o bor du i uppsala eller
(Shiiiit, han börjar lära sig! Visst är det bättre att ha mellanslag både framför OCH efter frågetecken? Om du nu har kollat på nätet efter mitt mobilnummer och sett min adress så borde du fatta att jag bor i uppsala, varför kan du inte fortsätta stalka mig och hitta min ålder också liksom?)
Jag: Ja det är race.
Han: Okej skicka nu .inget svar på det andra
(pervers jävel eller? vill ha bild på mig?)
(jag pallade inte, så jag svarade inte.)
Han: Okej vad gör du nu då?
(yaaay han lär sig!)
Jag: Race i ******.
(vill inte nämna byhålans namn pga snutar.)
Han: Dom där racen idagen lägge suger temen är as dåliga o  mot gammla temen
(åååååkej, nu räcker det här, VAD FAN menade du?)
Jag: Kan du lära dig svenska tack?
Han: Jag är svensk gumman kör bil samtidig i stan taxin i hela jävla stan .jag är så svensk man bara kan vara .
(Nämen grattis, du har ett jobb, kan du ta en skrivarkurs för pengarna du tjänar ihop? Eller nej, du lär ju krocka så som du smsar samtidigt som du jobbar...)
(samma sak här, jag svarar inte eftersom vi är ute och kör)
Han: Är ingen skol pojke o du tror det
(har jag sagt något om det eller? Jag syftade iofs på att du var utländsk, du körde ju bmw liksom. iofs en cab och de är rätt dyra, men du har ju ett taxijobb. xD)
Jag: Då måste du vara en ful jävel som bara vågar ragga genom sms...
Han: Okej är det så okej
(ja ville fortsätta djävlas nu, haha....)
Jag: Vi ses på vägarna då :P
Han: Ja vist kan vi göra det vart ska vi ses då gumman
(alltså är han på riktigt? tror han verkligen att jag vill träffa en snuskgubbe i bmw nånstans? Som en blinddate? In my ass....)
Jag: På jobbet ;)
Han: Vilket jobb då .min vänner jobb med birka förut när det funka nu är racen dåligt i sthlm malmö är bra
(vafan? verkdae det som att jag ville fortsätta snacka eller? :O)
Jag: Jag är också yrkeschaufför. Snälla lär dig skriva. Då kanske du får ligg genom att smsragga.
Han: Första gången jag sms nån på detta sätt men okej då vet jag vilka är du följe bil åt ?
(alltså vafan? Vad menar han nu?)

Jag pallade inte mer så jag sket i å svara där.
Men vilken jävla sanslös kille xD
För dem som inte förstod hur han fick tag i mitt nummer så hade han väl kollat upp vem som var ägaren på min bil genom regnumret och sen kollat mobilnumret på eniro.

Jag var startflicka på 3 race ;) Mer blev det inte.
Ni vet typ som hon i grease tar av sig BH'n på startlinjen, fast jag gjorde en mer graciös start :P
Hihihi, det luktade mumma på startlinjen.
<3 Bränt gummi (;

När vi var å tankade kom en celica-ägare i typ min ålder fram till mig och pratade lite (=
Såg också att jag hade en trasig lampa ibak, tog ut den för å kika och hela glaset hade gått sönder :S
Mysko.
Får köpa en ny imorn.

Jobbar kväll igen, fy faaaaaaaaan va najs!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0