Båt.

Jag: vet du, vet du, veeet duuuu? *håller på å skriver samtidigt*
D: Ne, vadå, ska du säga att du är förälskad i mig nu? *Jättesmile*
Jag: Haha, det hade du allt önskat dig va? Nej men nästnästa helg, vad gör du dåååå?
D hinner knappt svara.
Jag: Inget va? Då följer du med mig och åker lite båt (=
D: nämen det går inte! *backar totalt!*
Jag: Alltså en sån där stor båt, bara över dagen!
*jag berättar om det lite och att vi är ett gäng som troligtvis kommer åka.*
D: Jag ska kika om jag kan, för jag är bra sugen på att följa med! :D

D = min arbetskamrat som är så lik mig (=
Shit vad det skulle vara kul att dricka alkohol med honom och uppsalavännerna :D
Allmänt umgås med han utanför jobbet skulle vara kul.
Är bara rädd att jag kommer bli chockad av å se han civil :P

Jag jobbade "inne" idag, det var ganska skönt jämte att köra bud.
Folk såg direkt att det var något knas mä mig.
När de frågade så sa jag kort: Mmm, förkylning plus mens.
Det är lite sjukt att de två grejerna kan få mig på ett sånt pissigt humör, fast det var inte SÅ pissigt att jag fick dem i min omgivning att bli lika pissiga :P That's goood.

Vi har en tjej som kör lastbil + släp och hon brukar jämt ställa sig i en av de svåraste luckorna, och den stunden att titta på när hon backar till, knyter släpet om å om igen - det måste vara höjdpunkten :P



Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0