Sömn.

Igår fick jag ju då inte mycket sömn, jag sov mellan 22:30 och 00:15 också men var nästan mer trött när jag vaknat än innan jag somnade....
Stack sen till jobbet och var där kvart i ett ungefär, lade mig på soffan i fikarummet och slocknade.
Grabbarna skulle käka och vi hade en lucka mellan lastbilarna, så de härjade och käkade i samma rum.
KAN NI FÖRSTÅ HUR JÄVLA SKÖNT DET VAR?
Jag slumrade/halvsov i en hel jäkla timme!
Öppnade ögonen och kikade vilka som var i rummet nångång då och då när grabbarna hade varit lite föör livliga, men jag var störtvaken efter det!
Och jag öppnade ögonen i tid för att se att det bara var hälften kvar därinne, då var det dags att börja jobba :)

A, och sen vart det jobb, bara en halvtimmes övertid och det var väldigt lagom.
Hem å fixa mig sen tuffa med bilen till Mörby C för att ta t-banan till ståkkholm central. yay.
Det var såå otroligt najs att gå helt själv på drottninggatan i Sthlm strax före att alla affärer öppnade.
Solen trängde sig igenom hustaken och ptja, det var mums :)
Jag gick på min läskiga intervju, han som jag skulle bli intervjuad av var sjuk så det blev en snubbe från en annan avdelning.
Han visste ju inte allt om "mitt område" så han skrev ned varannan mening som jag sa ungefär :P
Skitpinsamt. Men det kan ju vara behövligt :P
Får se på fredag om jag får jobbet, då börjar jag redan på måndag! SKITLÄSKIGT!
Köra lastbil i Sthlm liksom!

Min pojkvän är lite lustig, eller så är det jag som tar förhastade slutsatser :P
Jag nämnde att det skulle bli jobbigt att pendla om jag börjar redan på måndag, syftade på att jag borde bo i uppsala och inte lämna katten ensam.
Han syftade nog på att jag inte skulle bo hos honom efter denna veckan?
-Jag trodde att du skulle flytta hit?
Ställde han som fråga, haha.
-Ja, det tycker jag att jag ska, men om 3-4 veckor.
Svarade jag.

Det här känns så enormt bra, så rätt.

Sthlmsvistelsen idag då.
Tänkte att jag hade ett par minuter över så jag gick in på bianco och ur&penn som hade massiv rea. Hittade fina skor till bra pris på bianco men jag kände att jag inte behövde ett par skor.
På ur&penn kostade ett par örhängen 20kr och jag hade precis 60kr löst i plånboken, så det fick bli 3 par örhängen. Sånna stora silvriga som jag alltid har velat haft men som kostat typ 100 spänn och det tycker jag inte är värt eftersom jag inte passar SÅ bra i dem... Aja...
Hittade även presenter till döttrarna, så jag ska bara hinna tillbaka dit innan rean tar slut...

Now off for work.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0