sexy chic

Ni vet den där låten med david guetta och akon som jag jämt tjatar om? (titta i ämnesraden).
Jag säger ju att det e väääärsta sammanträffande att den poppar upp på radion i rätt tillfälle.
När jag är på som bäst humör och sitter på E4an typ...
Jag börjar tveka och tror fan inte att de e nå sammanträffande :(
Jag försöker lyssna på radio 107,5 jämt när jag är inom sthlms gränser, och den låten är väl populär helt enkelt. Och bra.

Jag var in zero moood for breakfast idag.
Får bli en macka när jag kommer till jobbet eller en på järva krog.
Ska man gå upp och väcka pojkvännen en stund innan jag far? =D
Haha stackarn, jag har väckt honom strax efter fem varje morgon denna veckan och han har inte behövt gå upp förrns vid 10 >_<

Ptja, här kan jag inte sitta å uggla iaf!
Pussshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0