Sen sist.

Tog gula faran med daniel och jonny ner till Klippan i fredags. Vart lite strul med påställning och försäkring så vi kom iväg ganska sent, och var hemma i Norsbrg strax efter fem på morgonkvisten på lördagen.
Jag skickade iväg grabbarna i min nya bil och med min hemnyckel så stack de till uppsala.
Jag tog en tjugominutare och sov innan jag skulle till jobbet. Behövdes verkligen.
Men det räckte inte, jag blev tjurig och grinig och tog mig nätt å jämt igenom arbetsdagen.
Och alla nedrans mil på e4an. Usch vad jag är less på den vägen numera.
Blev att flytta lite bilar hemma och ta in min pärla i garaget så fick pojkarna pilla lite med henne, JAG HADE INTE BETT DEM JAG LOVAR!
Jag slumrade en stund tills jag blev väckt av en vän som var påväg till oss.
Då vart det snabba puckar att fixa sig och lasta in mat i mig och pojkarna.
Sen vart det fezt =)
Har inte så mycket att säga om den, det var inget särskilt, inget jobbigt, bara en najs fest.
Härliga samtalsämnen och många lyckliga skratt =)
Avslutades dock lite väl tidigt, men inget man kan göra åt.
Söndagsmorgonen börjades med lite städ, fick ihop 29 kronor i pant (A)
2 pappkassar.....
Jag slängde ner alla mina kläder och lite grejer i 3 lådor som jag hade köpt på ikea ett par dagar innan, och min sporttrunk.
Lastade in det i gula faran och for med grabbsen till Sthlm. Yaaaaaay.
Somnade tidigt.
Alarmet stod på 05:00 och jag var sååå säker på att jag tröck på SNOOOOZE! För jag täntke att en ynka gång kan jag snooza, inget mer.
Ringde klockan igen? Nej.
Tio i 6 vaknade jag och flög upp som en stucken gris och ringde min kontaktperson och berättae att jag försovit mig. For in på statoil kungens kurva och köpte mig en dyyyr jävla macka och fortsatte att snurra in i liljeholmen och västberga. kom in 50 minuter försent och jag var sååååå ofokuserad så det finns inte!
Lärde mig iallafall lite smått och lärde känna några där, fick lossa lastbil =))
Det var en ganska slapp dag, så det var skönt.
En till tös som var truckförare och sen 2 tjejer från samma företag som mig som kör lastbil (b-kortsbil) Som var grymt trevliga.
Efter jobbet for jag till City Gross och handlade lite.
Juste!
Jag åt en leverpastejmacka! Skrev jag det?
Och sen åt jag pasta med gorgonzola och skinka i.
Och idag åt jag en kycklingsallad med lite bacon i :S
Köpte leverpastej och salami. Yaaaay =)
Citygross har en jättebra och stor köttdisk och jag kollade igenom heeeela, även det frysta. Men INGET såg gott/inbjudet ut. Så det får jag låta min pojkvän handla och laga till så kanske det blir gott :S
Menmen.

Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: caroline

Men leverpastejsmacka var det väl inte så länge sen du åt :)

Hoppas de går bra med köttätandet.

Håller fullständigt med city gross är typ bäst på köttsortiment och billigast men det är väl det enda med som dem är bra på :)

2010-03-10 @ 08:21:22
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0