Raggare.


Skitkass video och ljud. Men låten är bra och jag ville hitta en video där man ser grabbarna bra :P

Jag vet att det är värsta the baseballs-hysteri, men vafan de är najs. Härligt att nån kan göra poplåtar till raggarhits ;)
Näärå, där var jag elak.... :D

Jag har kommit rätt bra överens med en jobbarkompis som är sjukt lik mig, han som också jämt ler och är glad? =)
Det visade sig att vi har mycketmycket mer gemensamt. Haha...
Båda har barn? >_<
Njae, hans dotter är 6 månader, men ändå. Vi är sjukt lika när det gäller träning. Alltså vi har samma träningssett, samma träningshumör. Haha.
Och musik och intressen är det samma, förutom att han inte har den blekaste aning om hur en motor fungerar och har inget körkort.
Vi tillåmä tänker lika när det gäller att lösa en situation xD
Vad var det jag skulle komma fram till nu igen? :O
Jo, jag frågade om han skulle kunna gissa att jag var scout.
Inte en susning sa han :P Så vart han asförvånad över att jag hade gjort mina tio år där =)
Mnja, det ska bli synd när han jobbar natt nästa vecka så man bara får höra hans skämt ett par timmar på mornarna :P

Å gissa om jag var stolt idag?
Körde ju min go-cart till jobbet och berättade för ALLA/sa till dem att de skulle kika ut på min bil å säga vad de tyckte. Helvete vad jag har pratat om den och gubbarna har varit intresserade =))))
EN kommentar var lite udda dock.
Jag: Har du sett min nya bil?
Personen: Den där vita lilla bilen? Ja.
Jag ler bara stort.
Personen: Töntigt...

Bara för att du inte får en sportbil av pappa?
Bara för att du fick körkortet betalt och en ruskigt bra pendlarbil AV PAPPA?
Bara för att du är avundsjuk? ;)
Avundsjuk för att jag har haft råd å köpa den SJÄLV utan finansiering av mina föräldrar? >_<

Alltså förlåt, men den här personen har betett sig som att jag är sååå mycket mindre värd och för en gångs skull är jag bättre än denne. Ja, jag anser att det är bättre att kunna försörja sig själv än att leva på ens föräldrar ÄVEN om det är föräldrarna som har gett det förslaget.

Näe, nu känner jag mig elak bara för det där.... Aja...

Tillbaka till raggarsnacket.
Jag saknar lite lite lite litegrann att vara singel när det gäller de där. Att ragga. Vara på raggarträffar eller en raggarklubb å bli svept med storm av en snubbe som försöker ragga på en. Shit alltså vad de killarna kan göra för en =)
Å så jävla charmigt när de dansar sådär *kolla på klippet med the baseballs igen!*
Anledningen till att jag kom på det här var just för att jag råkade svischa förbi ztv med en video av dem.
Och började fundera på det här, såklart.
När blev jag svept med storm av någon som "ville fiska upp mig" sist?
Alltså när jag var singel, för min nuvarande pojkvän tar mig med storm jämt, man vet aldrig vad han kan hitta på =)
Jag minns iallafall inte, och kom på att det var jag som fiskade upp min pojkvän ganska rejält ;D
För sisådär ett år sen och några månader till.
Iofs så var det han som började att prata med mig, men sen var det jag som tog alla de första stegen =))
Minns så jävla väl trance-musiken i högtalarna, jag lutade mig mot dörrkarmen och var så jävla nervös MEN fast bestämd att jag SKULLE kyssa honom. Och så blev det, efter om och men ;)
Jävla duktig jag var då som vågade! =)

Jag tappade tråden bland en massa Brolle Jr-låtar :S

Jag tänker gå å lägga mig grymt tidigt idag, bara för att jag kan. Haha.
D jobbar kväll så jag har varit ensam hemma sen jag kom hem. Uscha.
Jag hoppas verkligen att vi får upp sängen imorgon :S
Han håller ju på att bygga en våningssäng å det är grejer percis överallt, nästan så att man får akta huvudet när man sitter här vid datorn för en massa plankor å grejjer....

Oviktigt vetande: Jag tror att jag biter ihop när jag sover och har därför jätteont i käkarna >_<
Går dock över på eftermiddagarna, men börjar ju om efter nästa dag. Eller så är det mina visdomständer som är påväg upp. Hmm.... Jag tror mer på det första.

Och nu tappade jag tråden igen så det får bli ett avslut.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0