Na na na na bananaphone (8)

Jag slumrade och sov sött och väcktes av min nedrans telefon som ringde (rang!).
Strax före tretiden idag.
Jag svarade och hörde i andra änden: Hej det är Peter! Du ville ha jobb, visst?
Jag kopplade ingenstans och tänkte: Hur stor är sannolikheten att jag blir headhuntad två gånger under ett år?
När han börjar prata om min pojkvän så inser jag att det är en av hans vänner som heter Peter. (Han har flera stycken som heter Peter och jag har svårt att känna igen vem som är vem)
Kan ju nämna att han väckte mig och jag var inte vid mina fulla sinnen :P
Tror han sa något om att hans chef eller så skulle ringa mig och sen la vi på. Haha.
Jag blev nervös och kunde knappt sova efter det.
När jag väl hade somnat så ringer ju hans chef! KUL!
Fick en intervju inbokad imorgon före lunch. YAY kul när tågen inte går som de ska!
Så jag lär ju ta bilen till Sthlm nånstans och sen ta t-bana in. It's gonna be greaaaat.
Vad fan ska man ha på sig? >_<
Han ville bara ha referenser och se mina körkort, så det är bra. Slipper skriva ihop ett personligt brev och klippa i CV't så att det passar honom.
Men efter det då?
NEJ JAG KUNDE INTE SOMNA OM!
Låg och drog mig och tänkte på hur liiiite sömn jag hade fått och blundade å blundade men jag somnade aldrig. Testade med tvn igång och utan tvn, inget framsteg.
Jag har alltså sovit typ 3 timmar. Och vill se en massa roliga grejer på tv ikväll så jag har planerat att INTE sova då, som jag gjorde igår. Tog en tupplur precis innan jobbet.
Får väl ladda upp med en jävla massa mat och äta hela tiden typ, så att jag är pigg och kry imorgon inför intervjun.
Jag hade iallafall tänkt göra hemmagjord guacamole och äta tacos ikväll :*

Ptja, då ska lilla annso på ett äventyr i Sthlm imorn då ;)
Det kommer gå skitbra, det känner jag på mig...

KAN man ens sitta still när man hör den här? INTEJAGIALLAFALL! <3


Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0