Musik





Ni vet att jag är lite smått mesig av mig ibland men tänk er pitbulls med en JÄVLA MASSA BAS och med ett najs humör eller man är lite salongsberusad - fyfan vad najs det är.
Konstigt nog tänker jag bara på nätterna på DHL när jag hör denna :P

Och varje gång man ringer till min pojkväns bror så hör man den ovanför - Spin me right round - och det är också najs.

Jag kollade nyss på alvin å gänget 2 och vart huuuuuuuuur partysugen som helst. HAHA!
Dock är huvudvärken fortfarande kvar. Det suger.
Checkade lite snabbt på klockan och insåg att det är jättedags för mat.
Usch vad tråååkiiiigt det är att jag och Daniel jobbar olika tider.
Han sticker till jobbet strax innan jag kommer hem från det, jag hinner gå o lägga mig innan han kommer hem från sitt jobb. sen är det sömn resten av tiden...
Åååh, gå o sova skulle vara najs. Sova bort huvudvärken.

HA!
Kom på att Tobbe, en av snubbarna som också truckar där jag jobbar nu, tyckte att det var lite jobbigt att jag var såååå arbetsglad/villig så tidigt på morgonen.
Jag tänkte: Du ska se mina bra dagar, då jävlar kommer du svimma av glädjespridande ;)
Jag längtar något enormt efter soliga mornar. aaaaaaaaaaah vakna självmant och vara pigg å glad HELA dagen!

Mnja, jag måste iallafall laga mat så att jag har i matlåda imorgon.

Se - jag har så jävla tråkigt att jag sitter och pratar med mig själv i bloggen. Eller tänker med mig själv - utbyter tankar med mig själv? Vafan?
Jag har blivit en sån som bara är inloggad på msn hela tiden, skriver inte till någon ifall jag inte har en baktanke med konversationen.
Jag gäspar så stort å länge att en domherre gott och väl skulle hinna bygga ett bo och kläcka ett par kycklingar i min käft innan jag hinner stänga....

Haha... Nu jävlar räcker det för mig idag.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0