Mars.

Ny månad, nya möjligheter.
Här kommer det hända feeeet mkt nya grejer! ;D

JAG SKA FLYTTA!

Vi har bestämt oss =)
Inte nog med att jag redan har fått en egen nyckel, vi ska flytta ihop!
Vid nästa lön ska vi bygga om i lägenheten och planera flytt av mina grejer och så.
Så det blir väl att packa ihop och städa nu när jag är ensam hemma i det stora huset.
Det känns grymt bra.
Iochmed flytten så kommer jag få bättre kontakt med mina föräldrar, jobba där jag vill jobba equals jag skiter i den där jobbmöjligheten som jag snappade upp i fredags. Köra lastbil i Uppsala. Det tar vi och glömmer å hoppas att jag inte träffar på transportledaren nånsin igen =)
Jag kommer nog, konstigt nog, träffa mina kompisar mycket mer också.
Tänker planera att spendera hela helger i Ua och då måste man ju planera/sova hos folk etc.
Nu innan så har jag ju jobbat jämt i veckorna och varit i Sthlm de flesta helger, så det har inte riktigt blivit något kvar till att träffa vänner.
Yaay säger vi =)

Och jag bara måste ha en bil när jag bor där nere. Är sååå less på kommunaltrafiken och med mina jobbtider så går ju inte kommunaltrafiken som jag vill. Parkeringsplats kommer bli kirrat lagom till att jag skaffar en bil (typ lagom tills jag är färdiginflyttad).
Neeej jag vill inte köra/använda en av Daniels bilar, de är hans ögonstenar och de får han leka ifred med. Jag vill inte köra en volvo igen. Inte en gammal. Inte igen.

Mars kommer bli så sjukt jävla härligt!

It's all about up's and down's in life.
Efter regn kommer solsken, i det här fallet var det bara en gnutta regn =)
-Tack, systrar och vänner!

Ska både vända på dygnet inför nattjobb i veckan nu, och kolla lite på blocket efter potentiella bilar ;)
Har siktat in mig på en särskild modell, men jag vill läsa på lite mer om den. Seriös research alltså.
Barnsjukdomar, eventuella reparationskostnader, är den lättmekad, kostar reservdelar och fälgar mycket, bensinsnål/slukare etc.
Jag ska bli bra på det här. För en gångs skull ska jag ta hand om min nästa bil ;)
Har ju inte gjort annan service på de jag har ägt innan än bromsbyten, på endast en axel var xD

Har försökt klura ut en låt jag ska lägga upp.
Inte kommit på någon än, men jag kikar runt så dyker det upp snart.
...En timme senare xD

En cover/remix. En dag säger min pojkvän: vad heter den där låten? (går som reklam på typ femman?)
Jag säger: Running up that hill! Jag har den på mobilen!
Han sätter sig vid datorn för att kolla in vad gruppen heter och jag bläddrar i mobilen...
Han får upp ett namn och jag ett annat namn! Den versionen han ville ha hittade han, den som var på tvn. Och jag hade den här versionen, betydligt mycket bättre enligt mig. När jag hade klurat ett par sekunder så mindes jag att den låten hade jag ju snott av honom när han hade massa gig mysko musik på sin externa hårddisk... :P
Placebo har gjort orginalet, jag tycker att den är så tråkig. Kolla upp den om ni vill!

Ska jag? Jo, jag muppar sömnen inatt...
Går å lägger mig nu, ställer alarmet på relativt tidigt, typ 7? går upp, chillar, plockar lite, GYMMAR! Och tar sen ett par timmar sömn innan jobbet imorgon (inatt, what? jag börjar jobba om 23 timmar och 5 minuter... :S)
Äsch...
Nån som tycker något om mina flyttplaner?
Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Sussie

gillar big time



=)

2010-03-01 @ 15:47:34
URL: http://sussiesliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul ni ska flytta ihop :) Hoppas det går bra med flytten och att du kommer trivas lika bra då som du gör nu :)

Varma kramar.

2010-03-02 @ 00:34:07
URL: http://donnanwildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0