Köttätare.

Jag undrar om min extrema huvudvärk kommer fårn all kött jag har glupsat i mig de senaste dagarna....
Eller så är det den nya miljön på jobbet. Guess what? Folk röker i portarna där med.....
Så det kan vara därför.

Salamimacka <3
-Öh, vaddåå, salami är ju inget ovanligt!?
-Pfft, jag har inte käkat salami på över 5 år!
FEM JÄVLA ÅR!

Mitt nya arbete är jävligt najs.
Gubbarna klagar på mig för att jag jobbar för mycket :P
Idag lät det såhär:
Jag: När kommer nästa lastbil?
Jurij: Ta lite rast, du!
Jag: Nääe, jag har jobb kvar å göra!
Jurij: GÅ Å TA LITE RAST NU!
Sen började grabbarna asgarva när jag fortsatte jobba =)
(detta hände flera gånger under dagen...)

Sen tar de upp så härliga samtalsämnen och har sån dålig humor >_<
Grabbarna jag jobbar med är sånna människor som man liksom VILL lära känna typ. Härliga typer.

Menmen...
Jag blev jättesuegn på att kolla på barnprogram/barnfilm när jag åkte hem idag.
Så jag ska kika igenom Daniels dator å se om ja hittar lite skit.
Sen ska jag göra tonfisk och tomatsås med pasta ikväll till mat. Sådetså.


Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0